-->

Rozświetlacz DIY - zrób to sama

    


 Dzisiaj pokaże wam jak zrobiłam swój rozświetlacz. Nie owijając w bawełnę, przejdźmy do rzeczy...




*Kremu (jako bazy) (jedną małą łyżeczkę)

Ziaja, Nagietkowa, Krem półtłusty


*Kremu rozświetlająco - koloryzującego (2 krople)

Avon Solutions, Beautiful Hydration, Perfecting Tint Release Moisturiser SPF 20 (Koloryzująco - nawilżający krem na dzień SPF 20 `Blask nawilżenia`)


*Krople lekkiego podkładu (dla lekkiego zabarwienia)
Verona, Ingrid, Beauty Balm BB Cream (Krem BB z podkładem)

*Białego cienia perłowego (w płynie albo w kamieniu) (3 kropelki)


    Essence, Crystalliced, Liquid Eyeshadow (Cienie do powiek w płynie)


Essence, Quattro Eyeshadow (Poczwórne cienie do powiek)




Zmieszałam wszystkie składniki w pudełeczku po pudrze i uzyskałam taką papkę:







Rozświetlacz na ręce:





Podobają wam się efekty?
      Tworzyłyście kiedyś w domu jakieś kosmetyki?
              Piszcie w komentarzach.


5 komentarzy:

  1. Świetne, muszę coś takiego wypróbować!
    Zwłaszcza że nie mam obecnie żadnego rozświetlacza :)
    Widzę że jeszcze nie masz żadnych obserwatorów, cóż, będę pierwsza może znajdę tu jeszcze coś co mnie zainteresuje ? Zapraszam do siebie, dopiero zaczęłam. Może też dodasz mnie do obserwowanych jeśli się spodoba :)
    www.emiliamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! genialne, na pewno wypróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oja! Genialne!! Teraz tylko znaleźć takie produkty, które nie zapychają i wymieszać je ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes niesamowita !! Genialny pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)