-->

Rossmann, Babydream fur Mama, Olejek do pielęgnacji ciała - 3 główne zastosowania







Dzisiaj przedstawiam Wam mojego "Rossmanowskiego Ulubieńca"
mowa tutaj o olejku "Babydream fur Mama" 
Opis Producenta:

Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E, nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przebadamy dermatologicznie.

Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Prunus Amygdalus (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil/unsaponifiables, Simmondsia Chinensis (Jojoba)Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopherol, Parfum.
Cena: 10zł / 250ml



Stosuje go do:

1. Włosów

 a) nakładam na włosy godzinę przed kąpielą, a potem normalnie myje szamponem. Po takim zabiegu włosy są nawilżone i mniej się puszą.  

b) wlewam trochę do pojemnika z atomizerem i mieszam z wodą. Przed każdym użyciem wstrząsam i spryskuje końcówki włosów. Zauważyłam mniej rozdwojonych końcówek i gładsze końce włosów. ;)

2. Do kąpieli 
 Wlewam kilka kropel do wanny z gorącą wodą i się odprężam. Moczę czasem końcówki włosów. Po takim zabiegu skóra jest gładsza, nawilżona, błyszcząca.

3. Do ciała
a) Po prysznicu - smaruje całe ciało olejkiem łącznie z twarzą godzinę przed spaniem. Rano budzę się z mega nawilżoną, gładką skórą.

b) Przed opalaniem i po opalaniu. Dobry patent jak ktoś często przebywa w wodzie, ponieważ po posmarowaniu oliwką skóra nie wysusza się, nawet po kąpieli.

c) Do depilacji - ojj, tutaj olejek spisał się genialnie. Moje łydki po goleniu niesamowicie swędziały, piekły, pojawiały się krosty. Po użyciu olejku zauważyłam wyraźną poprawę. Skóra jest gładka, włoski nie wrastają i przede wszystkim nie swędzi, co było moją największą zmorą


Po miesiącu stosowania zauważyłam bardzo, ale to bardzo gładką skórę ciała. Nawet mój chłopak zauważył różnicę.


UWAGA!
Dzisiaj byłam w Rossmanie aby kupić go ponownie, odwiedziłam dwa ich sklepy, niestety ani w jednym nie było olejku. Mogłaby mi któraś z Was dać znać czy w waszych miastach ów olejek jest w asortymencie? Boje się że go wycofali. Pozdrawiam ;)
 

4 komentarze:

  1. Będę musiała w niego zainwestować (o ile faktycznie go nie wycofali), bo z tego co piszesz jest fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałam pytać czy można na noc jedocześnie naolejować włosy i do tego na skórę głowy zastosować wcierkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że lepiej te czynności podzielić. Nie wiadomo czy składniki z wcierki oraz olejku nie wejdą w jakąś reakcje ze sobą. Ja olejowałam włosy przed spaniem, rano je myłam i wcierałam Jantara bez kolejnej kąpieli, bo nie przetłuszczał mi włosów. Myślę, że choć trochę mnie zrozumiałaś. :)

      Usuń
    2. pewnie :) dzięki za odpowiedź :) to ja też tak zrobię :)

      Usuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)