-->

Pomadka Alterra jako odżywka do rzęs - efekty kuracji



W dzisiejszym poście zobaczycie jak w prosty i przede wszystkim efektowny sposób możecie zadbać o swoje rzęsy. Każda z Nas marzy o długich, mocnych, grubych i ciemnych rzęsach. Kupujemy drogie odżywki lub stosujemy wszelkiego rodzaju olejki w tym jeden z najpopularniejszych "olejek rycynowy". 
Około dwa miesiące temu na blogu robiłam recenzję odżywki do rzęs z Bell [KLIK], jako że nie przyniosła ona żadnych efektów, zapytałam Was czytelniczek, o jakieś inne odżywki lub sposoby które poprawią stan moich rzęs. Jedna z top komentatorek napisała:



Polecam Ci pomadkę z Alterry, sama używam jej na rzęsy i spisuje się świetnie, po prostu smaruję nią rzęsy i tyle.
Aktualnie - z tego co widziałam - jest w promocji i kosztuje chyba 3,99 oczywiście w Rossmannie :)







Zdziwiłam się "Co!? Pomadka do ust na rzęsy!?" Poszperałam wtedy w sieci, poczytałam na blogach o tym sposobie i faktycznie dziewczyny bardzo zachwalały ten produkt stosując go jako odżywka do rzęs. Pomyślałam, że przetestuje ten sposób i po miesiącu dam Wam znać jak spisał się u mnie. Każdej nocy (od czasu do czasu również rano) przed spaniem nabierałam trochę pomadki na aplikator po starej odżywce i nakładałam go na rzęsy. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne, pomadka łatwo się nakłada i "osiada" na rzęsach.







Zauważyłam lekkie wydłużenie (a to dopiero miesiąc!) Rzęsy są mocniejsze, nie łamią się. Jak na pomadkę za 4 zł to jestem bardzo miło zaskoczona rezultatami. Zobaczymy jakie efekty uzyskam przy dłuższym stosowaniu :)





Ricinus Communis Seed Oil - olej rycynowy, przyciemnia, nawilża rzęsy
Cocos Nucifera Oil - olej kokosowy. Tworzy warstwę okluzyjną (zapobiega odparowywaniu wody) i kondycjonuje.
Cera Alba - wosk pszczeli. Składnik pochodzenia zwierzęcego. Natłuszcza, nadaje ochronny film. U osób z alergią pyłki może powodować podrażnienia.
Simmondsia Chinensis Seed Oil - olej jojoba. Odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza.
Candelilla Cera - wosk candelilla. Składnik pochodzenia roślinnego, natłuszcza, nadaje ochronny film, uelastycznia.
Palmitic Acid - kwas palmitynowy. Substancja ochronna, zmiękczająca. Nadaje ochronny film.
Stearic Acid - kwas stearynowy. To nasycony, bezzapachowy kwas tłuszczowy. Natłuszcza, jednocześnie pełni funkcję przedłużającą trwałość kosmetyku
Butyrospermum Parkii - masło shea. Pełni funkcję kondycjonującą, zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni oraz wykazuje działanie regenerujące.
Olea Europaea Fruit Oil - oliwa z oliwek, nadaje ochronny film, natłuszcza.
Tocopheryl Acetate - octan tokoferylu. Ma działanie antyoksydacyjne. Zapobiega lub zmniejsza utlenianie zawartych w kosmetyku składników tłuszczowych. Zapobiega zmianie koloru i zapachu kosmetyku, przedłuża jego trwałość.
Aroma - zapach
Helianthus Annuus Seed Oil - olej z nasion słonecznika. Tworzy warstwę okluzyjną i wykazuje działanie regenerujące
Chamomilla Recutita Oil - olej z koszyczków kwiatowych rumianku, wykazuje działanie antyseptyczne, działa przeciwzapalnie. Olejku tego nie powinno się stosować w pierwszych miesiącach ciąży.
Daucus Carota Sativa Root Extract - ekstrakt z marchwi. Bogaty w witaminy B1, B2, B6, D, M, E, K, PP, flawonoidy.
Beta-Carotene - witamina A
Tocopherol - witamina E. Ma działanie antyoksydacyjne. Zapobiega lub zmniejsza utlenianie zawartych w kosmetyku składników tłuszczowych. Zapobiega zmianie koloru i zapachu kosmetyku, przedłuża jego trwałość.



Zauważyłyście u mnie efekty stosowania kuracji? Dajcie znać czy też stosowałyście pomadkę na rzęsy? Znacie jakieś inne sposoby na wzrost rzęs o których mało kto słyszał? :)


25 komentarzy:

  1. Ja także ją stosuję od około 2 miesięcy i rzęsy są widocznie wydłużone. Wcześniej stosowałam olejek rycynowy, ale noszę soczewki kontaktowe i wszystko przez ten olej miałam rozmazane. Pomadka jest niewyczuwalna i w ogóle mi nie przeszkadza. Również polecam
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takich wspaniałościach jeszcze nie szłyszałam, jutro pędzę do Rossamnna :)

    Ps. Zapraszam do mnie, tym razem recenzja podkładów: DEBORAH, ARTDECO, MAYBELLINE, REVLON COLORSTAY :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ma olej rycynowy :) Kiedyś po zdjęciu sztucznych rzęs (gdy ledwo poznałam swoje oczy w lustrze), smarowałam nim swoje naturalne i baaardzo pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ciekawe myślę, że się skuszę na taką kuracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe ;D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. no niezła sprawa! jutro moja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o mam tą pomadkę, może wypróbuję ją także na rzęsach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten sposób u Aliny na blogu i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Ja mam na razie krem i serum z L'Biotiki i jak wykończę to dopiero zainwestuję w tą pomadkę. Czekam na dalszą relację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow. ciekawy sposób.
    nie pomyślałabym
    ale Tobie to niepotrzebne bo masz ładne rzęsy

    a z innych produktów to polecam gorąco odżywkę jantar z firmy farmona
    efekty są rewelacyjne
    zmywałam tusz 10 minut dopóki się nie zorientowałam, że już dawno go nie ma..

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie widać lekką różnicę, super! Będę musiała też wypróbować ten sposób ;) Ostatnio zużyłam ją normalnie do ust i byłam zadowolona, ciekawe, czy na rzęsach sprawdzi się równie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie idę do Rossmanna. Mam nadzieję że mi jej całej nie wykupicie;);)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przy okazji ją kupić. Sposób znam, super, że się u Ciebie sprawdził:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ją kupiłam z zamysłem, wzmocnienia rzęs ale brak mi systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że mogłam Ci pomóc i że również u Ciebie ten sposób się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie koleżanka z klasy mi opowiadała o tym sposobie :) Tylko nie mogła sobie przypommnieć nazwy pomadk i :)
    Teraz i ja przetestuje u siebie :) Bo strasznie mam krótkie i rzadkie rzęski :(
    Zapraszam clavelena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się za nią rozejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym sposobie odżywiania rzęs wiele dobrego. Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkałam się z tym sposobem przedłużania rzęs ;) Bardzo lubię tą pomadkę na usta, więc i na rzęsy pewnie się skuszę. Ma bardzo fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany ale świetny pomysł. Pierwsze słyszę chyba sama muszę się na taką kuracją zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka rumiankowa Alterra jako odżywka do rzęs sprawdza się świetnie, ma bardzo dobry skład i działanie:) Tutaj patent jak jej używać:) https://www.youtube.com/watch?v=BU-heyd86Xw&list=UUF_3pgehHNmKA1d9r_AQI3A

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tej pomadki i jestem również zachwycona efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosuję tę kurację raz na jakiś czas i jestem bardzo zadowolona z efektów.
    Ja jednak mam inny sposób nakładania.
    Po każdym zabiegu widzę poprawę:).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)