-->

DIY: Jak poszerzyć spodnie w pasie w 5 sekund bez użycia maszyny?




Na pewno wiele z Was spotkało się z "problemem" którego rozwiązanie będzie w tym poście mowa tutaj o za ciasnych spodniach w pasie. Takie zjawisko nie zdarza się tylko osobom otyłym ale również szczupłym. Sama jestem bardzo chuda i często znajduję spodnie idealne rozmiarowo ale gdy tylko mają podniesiony stan i ich zapięcie jest w pasie, to po prostu się w nich nie mieszczę.
Ale znalazłam na to fajny sposób. ;)



-Guzik (podobny to tego którego mamy przy spodniach)
-Duża agrafka 


1. Nabijamy guzik na agrafkę 
ważne jest to aby odpowiednio ją wyprofilować, aby mieściła się na guzik przy spodniach



2. Zapinamy agrafkę 
Powstaje nam coś takiego ;) 

 


3. Guzik od agrafki wkładamy w dziurkę na guzika od spodni 

  



4. Agrafkę zakładamy na Guzik który był już w naszych spodniach




5. Całość prezentuje się tak 
może niezbyt efektownie, ale gdy ma się podobne guziki efekt jest całkiem niezły


Ten sposób możecie również wykorzystać przy spódnicach na guzik. Dajcie znać czy podoba Wam się mój pomysł, czy go już wykorzystałyście.
 A może znacie inne sposoby na to aby poszerzyć spodnie bez użycia maszyny? ;)

8 komentarzy:

  1. spróbuję :) tym bardziej że akurat mam w zapasie taki sam guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry sposób :) ja mam znowu problem z odstającymi spodniami z tyłu i na to tylko maszyna pomoże :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł, niby banalny,ale bym na to nie wpadła. Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No genialne! Chociaż u mnie jest tak, że nogawki wszystkich spodni muszę zwężać, a na tyłku dyndają..

    OdpowiedzUsuń
  5. mega sposób! Prosty a genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie ma obaw, że agrafka będzie się otwierać?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)