-->

Henna Treatment Wax - jedna wielka porażka (Oddam za darmo) + prezent na pocieszenie


 Dzisiaj o jednej wielkiej porażce jaką jest przedstawiona na zdjęciu odżywka Richards & Appleby, Natural Classics, Henna Treatment Wax (do włosów ciemnych) . Zachęcona dobrymi opiniami na wizażu, postanowiłam poszukać tej "super odżywki" na allegro, ponieważ nigdzie nie mogłam jej dostać.

Znalazłam promocje gdzie dany użytkownik sprzedawał ją za jedyne 9,99 zł, a więc kupiłam. Gdy paczka przyszła wzięłam się za przeczytanie opisu producenta, który pisze tak:

Natural Classic Henna Treatment Wax - odżywczy wosk w postaci maseczki przeznaczony do intensywnej kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy. Jego specjalna receptura oparta na ekstrakcie Henny (Lawsonia), pozwala na głęboką penetrację włosa i cebulki włosowej, dzięki czemu odżywcze składniki docierają do miejsc gdzie są najlepiej wykorzystane. W rezultacie włosy odzyskują połysk i sprężystość.
Stosować jako maskę na włosy i skórę głowy. Wmasować ilość odpowiadającą 1 łyżki na średniej długości włosy. Owinąć włosy ciepłym ręcznikiem. Trzymać 15 - 30 minut, po czym spłukać wodą, suszyć i układać jak zwykle. Stosować 1 - 2 razy w tygodniu. 


No dobra, poszłam umyć głowę, potrzymałam na włosach 30 minut zapach produktu jest chemiczny, mi nie podpadł on do gustu. Przy spłukaniu odżywki wydawało mi się że więcej włosów mi zaczęło wypadać
Jedyną zaletą tej odżywki jest to że dobrze rozczesują się po niej włosy.
Generalnie żadnych zmian na lepsze nie widzę. Włosy są w takiej samej kondycji jak przed WAXEM Muszę zaznaczyć, że stosowałam się do zaleceń na opakowaniu przez jakieś 3 tygodnie. 

Jedyną zaletą tej odżywki jest to że dobrze rozczesują się włosy po niej. Zostało mi jej mniejsza połowa mogę ją komuś oddać a nóż na innych włosach zdziała cuda. :)


No i na moje wielkie rozczarowanie odżywką dostałam mały prezencik. Kolczyki z AVONU nie zawierają niklu na który jestem uczulona, są małe słodkie i subtelne, idealne na co dzień.







 


Napiszcie wasze spostrzeżenia i opinie, wasze  komentarze utwierdzają mnie w tym że mam nadal prowadzić bloga. Piszcie co wam się podoba, co zmienić, co poprawić, Dziękuję za odwiedziny, dodaje mi to wiele  motywacji do tego żeby nadal pisać. Pozdrowionka ;)

6 komentarzy:

  1. wiesz skoro kupiłaś ją za 9,99 ktoś mogł coś Ci wcisnąć, nie raz się tak natknełam dlatego zasze uważnie patrzę i czytam na allegro i inych stronach komentarze opinje itd
    Ta odzywka jest aurat super bo ja mam już od dłuższego czasu i jej zapach jest obłędny więc podejzewam ze trafilas na kogoś ...no , a kolczyki znam się na tym sama kiedyś w tym siedziałam i dostawała duzo rzeczy za darmo może ktoś się chciał pozbyć ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam odżywkę przez jakiś czas (zakupiłam ją w aptece) wówczas faktycznie działanie było zupełnie inne..niestety składu nie porównam bo pozbyłam się opakowania już dawnooo temu..ta którą zamówiłam na allegro nie różniła się zbytnio ani zapachem ani konsystencją od tej kupionej w aptece ale działaniem niestety tak..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, moja mama uwielbia WAX, jednak u mnie wywołuje on jedno wielkie siano na głowie, a o lokach po tej odżywce nawet nie mam co marzyć... Chyba jest za bardzo napakowana silikonami jak na moje włosy, które wolą oleje i naturalne żele np. lniany ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)