-->

O czym chciałybyście kolejnego posta? - Spełniam wasze życzenia :)


Właśnie w tej chwili pije SKRZYPOKRZYWĘ i olejuję włosy olejkiem Babydream tym dla dzieci, postanowiłam trzymać go na włosach cały dzień. Ciekawe jak się spisze :) Wcześniej olejowałam włosy olejkiem Babydream fur mama i efekty były niezłe a więc nic tylko czekać na rezultaty jego tańszego zamiennika.


Ponieważ dzisiaj nie mam za bardzo czasu na pisanie o czymś konkretnym, a więc chciałam zapytać... O czym chciałybyście kolejny post? Wolicie jak pisze o włosach? o kosmetykach? Piszcie, piszcie, piszcie!


5 komentarzy:

  1. Ja bym chciała coś więcej wiedzieć o Tobie, np. jaką masz skórę twarzy i czego do niej używasz :) Ogólnie o pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie w następnym tygodniu zrobię taką notkę :)

      Usuń
  2. Słuchaj a ja z innej beczki się zapytam wiesz może jak dodać zdjęcie żeby było w dobrej jakości na avatar, w momencie gdy próbujesz zaobserwować bloga jakiegoś to masz taką możliwość tam ustawić zdjęcie, mi cały czas jakaś okropna jakość wychodzi, wiesz może jak to zrobić bo widzę że ty u mnie na obserwatorach masz normalny avatar.

    ja lubię notki o naturalnych kosmetykach i kolorówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale większość ma właśnie avatary ze zdjęciem kiepskiej jakości, możliwe że dlatego że są pomniejszone. Mój avatar to logo, a więc nie wygląda tak źle.

      Może spróbuj wstawić inne zdjęcie. :)

      Usuń
  3. Hej. Może napisz o zapuszczaniu włosów, albo o polecanych przez Cb fryzurach?? :> Pozdrawiam i zapraszam do swojego bloga http://dlugiwarkocz.blogspot.com/

    P.S.
    Bardzo fajny blog! Dodaje do obserwowanych!! :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)