-->

DIY: Spray solny do włosów "beach hair"




Dzisiaj pokaże Wam jak wykonałam spray solny do moich włosów dzięki któremu uzyskacie na włosach efekt naturalnych fal jak po wyjściu z morza.









  1. Sól morska do kąpieli lub ewentualnie spożywcza.
  2. Pianka lub żel do włosów.
  3. Przegotowana, ciepła woda.
  4. Olejek, odżywka do włosów
  5. Pojemnik na wasz spray, najlepiej ze spryskiwaczem lub atomizerem.




    Przegotowaną wodę wlewamy do połowy pojemnika

    Dodajemy 2 Łyżki soli morskiej, zakręcamy pojemnik i mocno wstrząsamy.

    Wlewamy trochę olejku (na oko to mała łyżeczka)

    Na koniec dodajemy piankę lub żel tak aby zapełnić cały pojemniczek i mocno wstrząsamy. 



    • Sposób użytkowania dla włosów podatnych na skręt (takich jak moje).
             Spryskujemy mokre lub świeże suche włosy sprayem i ugniatamy.







      Sposób użytkowania dla włosów mało podatnych na skręt:
        

      1. Związujemy włosy w ślimaczka 2. Stosujemy patent kręcenia włosów na opasce. 
      3. Papiloty wałki też są wskazane  Trzymamy godzinę lub całą noc (zależy od podatności włosów).

          5 komentarzy:

          1. Kocham moje włosy po wyjściu z morza, więc pewnie spróbuje tej mikstury;)

            OdpowiedzUsuń
          2. Fajny sposób:) Jutro na pewno go wypróbuje :)

            OdpowiedzUsuń
          3. Super pomysł ! :) Chętnie bym wypróbowała ale nie mam soli morskiej - czym można ją zastąpić,można używać jakieś innej soli do tego spray'u ?
            dosu-i-wlosy.blogspot.com

            OdpowiedzUsuń
          4. Gdyby tylko moje włosy chciały się tak kręcić!

            OdpowiedzUsuń

          Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)