-->

Korektor do twarzy - zrób go sama DIY



Cześć, cześć, cześć. W dzisiejszym poście dowiecie się jak wykonać swój własny korektor mineralny. Jest to tak banalnie proste jak zrobienie herbaty.

Taki korektor ma same zalety po pierwsze jest idealnie dopasowany do koloru naszej cery, po drugie świetnie sprawdza się w przypadku problematycznych cer bo nie zapycha porów a co  za tym idzie nie sprzyja powstawaniu wyprysków tak jak to robi większość drogeryjnych korektorów. Jesteście ciekawe jak wykonać takie cudo? Zapraszam do krótkiej lektury.

 No to co? Przed zobaczeniem dalszej części 
kliknij


Uwielbiam swoich czytelników, dlatego często dostają ode mnie upominki i nagrody za to że ze mną wytrzymują. :)



3 komentarze:

  1. Fajny sposób nie słyszałam wczesniej o nim :D lubię sama coś zrobić więc zapiszę sobie "przepis" na ten korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, trafiłam na Twojego bloga przez wpis, jak usunęłaś trądzik. Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy wyraziłabyś opinię o mojej "planowanej pielęgnacji"
    Twarz myje delikatnym żelem , następnie twarz przemywam octeniseptem, po kilku minutach nakładam acnederm. Do nawilżania aloes. Czy mogę łączyć acnederm z olejkiem z drzewa herbacianego ?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)